2010. április 17., szombat

UFO

Ma végre végeztem egy UFO-val. Úgy is mondhatnám, két legyet egy csapásra. A Horgo-blogon indított játék virágát meglátva rögtön egy UFO-m jutott eszembe, nem véletlenül: a Fejezzük be együtt játékon felbuzdulva kezdtem számba venni saját kis türelmes, jobb sorsra várakozó ufóimat. Így ma végre a papucs is elkészült, és a virág elkészítését is megtanultam. Hurrá! Éljenek a munkára sarkalló blogok!

Ezt a fajta papucsot azt hiszem már nagyon sokan ismerik, Mary Jane Slippers néven járja be a blogvilágot, és igazán nem tart sokáig elkészíteni. Karácsonykor kötöttem is párat ajándékba, és mivel nem voltam biztos a méretben, többször is lebontottam és újrahorgoltam őket. Úgyhogy mire készen  lettek, úgy éreztem, mintha vagy százat horgoltam volna és ehhez a lilához őszintén szólva már elfogyott a lelkesedésem. Na de, jobb később, mint soha!

1 megjegyzés:

  1. Most hogy megláttam a cipődet rájöttem mi lesz a maradék lila fonalamból. Kipróbálom a horgolt cipőket én is :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails