2010. május 12., szerda

Mobiltok: Szerecsen

Folytatódik a játék a Horgo-Blogon. A mostani feladat egy mobiltok készítése volt. (Nézd meg itt, milyen szépek készültek.) Még sosem csináltam ilyet, és nem is volt soha mobiltokom. Nem is tudom, hogy igazából a telefont hivatott-e védeni egy ilyesmi, vagy a szépség kedvérét van a telefonnak tokja? Egészen eddig még sosem gondolkoztam rajta :) Hát az enyém ilyen lett:
Amire "büszke" vagyok: hogy van két kidomborodó "orcája" :o) és kiálló orra.
Amire cseppet sem: mosolyoghatna jobban is: egy nevetős arcot terveztem, fülig érő szájjal. De rá kellett jönnöm, hogy a horgoláson hímzés nem is olyan egyszerű dolog...

Egyébként mással sajna nem büszkélkedhetek az utóbbi időben. Az éjszakáim javarészt legkisebb törpikém etetésével telnek. Titokban abban reménykedtem, hogy mire kilenc hónapos lesz, addigra végre kialhatom magam. De úgy látszik, ez a dolog még várat magára, az én kreativitásom pedig fordítottan arányos az éjszakai szoptatások számával...  Az utóbbi időben, úgy érzem, egy vattával kitömött babafejet hordok a nyakamon, és napközben vágyakozva pillantgatok  lopva, néha-néha az ágyam felé, alvás után sóvárogva: mikor lesz már megint este?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett!:))) A haja hátul rögzítve van vagy úgy funkcionál, mint egy kupak?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,igen, hátul rögzítettem csak, egyébként kupakszerű.

    VálaszTörlés
  3. Az alvás illetve nem alvás nálam is problémás.Hannusnak olyan egy éves kora körül volt egy olyan időszaka,hogy óránként kelt.Aztán ahogy elindult megoldódott a problémánk.Szerencsére!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos ez a Makk Marci mobiltok :):):):)
    Ha kérhetem, készítenél néhány olyan fotót is, ahol látszik kinyitva a "kupakja" is, mert annyira tetszik, és a lánykámnak az MP4-esének kellene valami tokot alkotnom, és ha nem haragszol, ellopnám az ötletedet (a gyöngyös tokokat, amiket én szoktam, már írtóra unom). Persze ha gond, akkor csak szólj :):):):)

    VálaszTörlés
  5. ...mármint az ötlet ellopása ha gond, akkor szólj, mert akkor készítek más félét:)
    Nagyon bénán fogalmaztam az előbb :):)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails