2011. február 19., szombat

Ez meg az



Most épp ezzel foglalatoskodom - ha épp van egy kis szabadidőm. Eddig nemigen volt: tegnap volt az oviban a farsang, úgyhogy minden időmet a jelmezvarrás töltötte ki.  De minden nap megtapogattam, megsimogattam őket, ide-oda rendezgettem őket pár percig, azon mélázva, hogy na jó, nemsokára ti következtek :)
Ugyanis kivételesen büszke vagyok magamra: általában nem vagyok nagyon magabiztos a színekkel kapcsolatban, de most úgy érzem, sikerült olyan színeket összeválogatnom, amik végre igazán tetszenek. Nagyon várom, milyen lesz sál-formában, ha elkészül :)

A jelmezvarrás egyébként nálunk nagyon fontos esemény. Először is, a gyerekek minden nap megkérdezik, hol tartok a jelmezvarrásban, :) másodszor pedig a jelmez nem csak egy napra szól, a tavalyit is egész évben föl-fölvették, abban játszottak. Ma is egész nap a jelmezükben virítottak és holnap is abban lesznek persze. És azt hiszem, azután is...
Ööö, igen a lányom fiúnak öltözött, hiába próbáltam tündérek és királylányok felé terelgetni, ő már ősszel kijelentette, hogy brazil focista lesz... honnan vette, nem tudom, nálunk senkit sem érdekel a foci...

:)

4 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon szép, finom színek, kíváncsi vagyok a végeredményre. Annak meg örülj, hogy a lányodban van fantáziája, tízből kilenc lány királynő, hercegnő, stb.

    VálaszTörlés
  2. Néha én is meglepődöm a lányok ötletein.De nézd a jó oldalát!Legalább nem kellett sokat pepecselni a jelmezével.És nagyon vagány benne a lány!Az autóversenyző is nagyon tetszik!
    Nem csoda ha nem sok időd van.A kicsi még nagyon kicsi!És úgy látom a legjobb korban van,abban a korban amikor felfedezi a világot,s jaj annak ami az útjába kerül.Meg neked is ha fél másodpercre szem elől téveszted.

    VálaszTörlés
  3. A színek tényleg nagyon jók lettek , nem is tavasz már a nyár hangulata van benne!
    Szépek a munkáid, én most szeretnék megtanulni horgolni, de teljesen az alapokról.
    Remélem sikerül.

    VálaszTörlés
  4. Aledi: köszönöm, örülök, hogy tetszenek a színek.

    Krisz: Hát szabadidőm az tényleg nagyon kevés van :)) ez egy ilyen időszak.

    Judit Eszter: sok sikert a horgoláshoz, biztosan hamar megtanulod, nem olyan ördöngös az egész!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails