2012. május 17., csütörtök

Kendő


fonal:  Barka Libikóka Árvácska 
Összetétel: 100% superwash gyapjú
Súly: 50 g   Hossz: 165 m
Vastagság: S, vékony

    Ajándékba készült ez a kendő, a mintáját nagymamám kendőjéről néztem le, amit még ő kötött vagy harmincöt évvel ezelőtt. Érdekessége, hogy először csíkokat kellett horgolni, majd azokat összevarrni, végül az alján néhány sorral befejezni. A minta nagyon egyszerű, de sok fonalat eszik, ehhez a kendőhöz öt gombolyag kellett.
Az igazi színét inkább a fölső kép mutatja, vagy itt megnézhetitek.




13 megjegyzés:

  1. Ez valami mesés! A színe, a minta gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. jajistenkém, de gyönyörű!
    lehetek olyan merész, hogy elkérjem a mintát? még sohase láttam ilyen szépet!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, örülök, hogy tetszik.

    Mademoiselle: Láttam a blogodban, hogy Párizsban élsz. Ez a kendő pont Párizsba költözött, egyszer talán szembejön veled az utcán :)
    A minta nincs leírva, mivel egy másik kendőről néztem le: már terveztem, hogy valahogy megpróbálom leírni, de ennek nem vagyok nagy mestere, majd meglátom, sikerül-e.

    VálaszTörlés
  4. És lerajzolni esetleg? vagy csak nagyon közelről lefotózni egy egység részt, amit aztán mondjuk én lerajzolhatok vagy leírhatok? :-))

    (amúgy nem Párizsban élek, hanem sokkal délebbre a Loire folyó partján, de azért szívesen találkoznék a kendőddel Párizsban, mert csodaszép :-))

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is gyönyörű! Gratulálok! És nagyon jó lenne, ha megpróbálnád leírni! :D
    Gratulálok a szép munkához!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm mindenkinek.
      Nem tudom, sikerülne-e leírnom, még sosem próbáltam ilyesmi. Remélem egyszer, ha lesz egy kicsit több időm...

      Törlés
  6. Segits kerlek! Egy ¨regi¨altalad keszitett feher taskaba beleszerettem, de mivel kezdo vagyok, meg nem tudok mintarol olvasni, es a spanyol nyelvet sem ertem. Kerlek segits ez ugyben. E-mail cimem: moni.fekete.116@gmail.com
    Koszonom elore is! Monika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Móni, örülök, hogy tetszik a táska, majd megpróbálok időt szakítani a leírásra, de nem tudom ígérni, mikor.

      Törlés
    2. Szia Móni, örülök, hogy tetszik a táska, majd megpróbálok időt szakítani a leírásra, de nem tudom ígérni, mikor.

      Törlés
  7. Nagyon szép a kendő, gratulálok! A mintának én is de örülnék:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails