2010. január 18., hétfő

Babyquilt




When I had two children, I was wholly convinced that I could no way fit hobbies in my daily routine.
It was out of question.
Now, that I have three, my mind is full of plans, and patterns and I feel an urge desire to sew, crochet, embroider or do anytning that I can with my hands.And:
miracle
dream come true
I can manage to have time for all these. How can it be?
It is so wonderful. I gives such a change to my life.
Is it only a question of deciding things and wanting thing? A switch in the mind?
Here's my first project: I made this one some months before my babyboy was born.

Amíg két gyerekem volt, kizártnak tartottam, hogy bármiféle hobbira legyen időm. Most, hogy három van, mégis varrok, horgolok, hímezgetek. A fejem tele tervekkel.
Tényleg csak elhatározás kérdése lenne? A fejünkben dől el minden?
Ezt a babafalvédőt még pocakosan kezdtem el csinálni. ..



My very first patchwork piece.
And it was only the beginning.

Életem első patchwork műve.
És nem sejtettem, hogy ez csak a kezdet.

I wish my old sewing mashine had been willing to quilt-stich.  My next project is to have my machine mended. 
Bárcsak az én jó öreg varrógépem hajlandó lenne hímezni és szépen letűzhetném a középső nagy területeket. Remélem egy jó szerelő majd segít a dolgon.
Legközelebb megmutatom, mi mindent varrtam nagy pocakkal, és azóta. 

Next time I'll show you two other "fruits" of my new life.
 

 

 

1 megjegyzés:

  1. Édes dolgokat készítesz, nagyon ügyes vagy! Ez a takaró pedig gyönyörű, egy gyakorlott foltvarrónak is becsületére válna.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails