2010. február 6., szombat

Welcome to Fairyland / Tündérváros


Szeretem ezeket az Ikeás lámpákat Szeretem , hogy olyan egyszerűek, az anyaguk is, a formájuk is. Papír, hát nem nagyszerű? Semmi komplikált. És olyan könnyű díszíteni is őket. (Ezeket vízfestékkel festettem) Főleg az tetszik, hogy ezek a lámpák cseppet sem drágák (és gondolom újrahasznosíthatóak is). Nem tudom, miért, de az olcsó vagy újrahasznált anyagok szabadon engedik a fantáziámat. A drága alapanyagok lebénítanak.A fantáziám sem működik olyan jól, nem merem használni őket, csak tartogatom őket a szekrényemben időtlen időkig.
Viszont gyerekeknek készíteni valamit nagyon felszabadító tud lenni. Úgy érzem, hogy elég csak a személyiségükre, a lényükre koncentrálnom és nem hibázhatok. 
És nem csodálatos, hogy az ember órákat vagy akár egy egész délután tündérek festegetésével tölthet? Az ilyen dolgok az élet ajándékai.

I like these Ikea lamps. I like them because their shape and material are so simple.  I like the fact that they are made of paper. It is great, I think. They have such a soft, warm light. And it is so easy to decorate them. And the fact that they are inexpensive (and, I presume, are environmentally friendly) makes me feel free to paint whatever I want. I don't know why, but expensive materials paralize me. I dare not to experiment, or often even to use, cut, paint those things that are too precious.
And children's things sets me free even more. I feel that it is enough to concentrate on thier selves, on their personality and I can't fail.
Isn't it wonderful that you spend hours or even a whole afternoon painting fairies, immersed in the land of tales? It is a beautiful gift of life.


Nézegetem, nézegetem a tündéreket, és arra gondolok, hogy ezek a tündérek belőlem születtek. Azelőtt is bennem voltak, mielőtt lefestettem őket? Hát nem fura?

I keep looking at these fairies wondering how strange that they were born from inside me. Had they been inside me before I painted them?


5 megjegyzés:

  1. Szia Mesi!
    Nagyon kedves a blogod, jó volt olvasni. Lehet érezni, hogy szereted a gyerekeket, és a munkáid is tükrözik ezt. Ha lesz időm, jövök máskor is. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó h. idetaláltam, nagyon kellemes,melengető hangulat van nálad :-)
    Ha írsz egy mélt (itt nem leltem), szívesen átküldöm támpontként a szab.mintáját a filcképnek.
    Vio

    VálaszTörlés
  3. ezek a lámpák tényleg jók, csak az az egy tart vissza, hogy szerintem nem ad elég fényt. Hányas égővel használjátok?

    VálaszTörlés
  4. Szia Vio, nálunk két ilyen lámpa van a gyerekszobában, ami nem túl nagy, 12 m2, de ott elég fényt adnak. Az égők: 23V-os energiatakarékos. A vízfesték meg nem sötétít raja.
    Nagyon örülnék a szab.mintának, ez a címem:
    bremese@gmail.com
    Örülök, hogy jól érezted magad nálam, gyere máskor is. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Mesi!Tündéreik ezek a fotók a lámpabúráról!Ngayon tetszik!!!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails