2010. március 29., hétfő

Horgolt sapi / Crocheted hat


Körülöttem a "blogvilágban" mindenki szépségesnél-szépségesebb sapikat köt, úgyhogy nagy kedvet éreztem, hogy én is megpróbálkozzam a dologgal. A leírásra itt bukkantam, rögtön megtetszett a minta is és a leírás is, mert nagyon logikus, és könnyen követhető. Köszönöm szépen! (Minden alkalommal megérint, amikor valaki nem sajnál időt és fáradtságot, hogy mások kedvéért ilyen plusz munkába fogjon, hogy leírást készítsen. Én nagyon sok mindent tanultam blogok leírásait követve, nagyon hálás vagyok értük. Mindig meg is fogadom, hogy ha egyszer én is készítek valami "olyat", hogy "hmm de jó", feltétlenül csinálok hozzá leírást.)
Kicsit izgultam, mi sül ki belőle, két annyira különböző fonalat használtam, tapintásra és vastagságra is, (RedHeart Baby és RedHeart FinaDk) de végül, azt hiszem, jó lett.
Hát igen, szerencsére itt a tavasz, úgyhogy Lánykám már nem sokat hordhatja a sapit (el kell mondanom, hogy aznap, mikor este elkészült, éjjel vele aludt, a párnája mellé tette...), na de majd ősszel.
A sapka különben világos és sötét rózsaszín, csak sajna egyelőre még nem vagyok egy fotózseni :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails