2010. december 3., péntek

Ádventi naptár - kész :-)




Végre elkészült! Hip-hip-hurrá!

 A képen nem látszik, de ez valójában FEHÉR, és minden hímzés arany...

A gyerkőcök is és én is nagyon vártuk már, hogy végre elkészüljön és feltehessük a falra. (Nagyon izgultam, hogy vajon tetszik-e majd a gyerekeknek, ezt előre sohasem lehet tuni, és hogy kész legyek időre, december elsejére. A dolgot nehezítette ugyanis, hogy míg varrtam, inhüvelygyulladást (hogy írják helyesen?) kaptam, mivel valami számomra is rejtélyes okból kifolyólag fejembe vettem, hogy csak kézzel varrom az egészet ... :-(. Így is lett, a kilencven százalékát kézzel varrtam ...huh... tényleg, miért?...na mindegy)
De KÉSZ VAN! És a gyerekeknek is tetszett. Hurrá!

És ez is fehér...

Működési elve pedig (mert az is van), hogy minden zsákban lapul a csoki mellett egy csillag, amit egyenként minden nap felteszünk az angyalkák köré. (tépőzárral, amit a csillag hátuljára varrtam. A naptárra nem kellett, mert polár anyagból van, és megtapad rajta a tépőzár.) Így:


Karácsony napjára telis-teli lesz csillaggal és remélem, szép lesz.
Sajna nem sikerültek jól a fotók. Az eredeti színt itt láthatjátok.

A csillagok akasztgatása nem az én fejemben született, hanem innen származik.

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Hú Mesi!Valami csodálatos varázslatos lett!Nagyon szép!És mennyi munkád van benne!Annyira visszaadja az ünnepre készülődés hangulatát,varázsát.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Krisz, örülök, hogy tetszik :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! A gyerekek pedig mindig szeretni fogják :) Nálunk már nyolc éve van, mindig ugyanaz, és nem akarnak kinőni belőle sem megválni tőle.

    VálaszTörlés
  5. Hú, ez gyönyörű! Nagyon tetszik, igazán ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett, minden elismerésem! Főleg azért, mert hímeztem már arany hímzővel, és mindig úgy éreztem, hogy az ördög 3 aranyhajszála van a kezemben: makacs, öntörvényű. Sok borsot tört az orrom alá. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindenkinek.
    Hekka: arannyal tényleg nehéz hímezni, és nagyon hamar tönkremegy a szál, rengeteg fogy belőle, míg elkészül valami, én is küszködtem vele.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails