2010. december 9., csütörtök

Angyalka karácsonyfadísz


Amikor a legnagyobb fiúnk volt még picuri (hú de rég volt...), de azért már kezdett egy kicsit nagyobbacska lenni, akkora, hogy karácsonyfadíszeket lehessen mutogatni neki és abban örömét is lelte már, hát akkor réges-régen készült ez a három angyalka. Akkoriban még semmit sem tudtam se a blogokról, hogy vannak, se arról, hogy horgolásmintákat lehet fellelni az interneten, így csak fogtam egy tűt és fonalat, és ahogy tudtam, elkészítettem őket.
Ez az oka, hogy leírást nem tudok róla adni. Horgoltam körbe-körbe, időnként fogyasztottam, csak úgy találomra, míg el nem fogytak a szemek :)
A hajukhoz találtam egy természetes anyagból készült madzagot, sajnos a nevét nem tudom, azt szétcsavartam és a fejükre ragasztottam.






Ilyen picikék ők:


Ja, és szárnyuk is van, csak a képen nem látszik :)

5 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails