2010. június 1., kedd

Elefántos táska


Ovis kirándulásra készült ez a kis hátizsák, kislányomnak, Virágnak. Életem első táskáját varrtam, próbáltam visszaemlékezni leírásokra, tippekre - ugyanis jó ideig nem volt internetünk, ahol utána nézhettem volna, hát erről is van mit írnom :) - úgyhogy leginkább mentem a saját fejem után. Ez lett belőle. Roham munka volt, ezért a virágok nem saját kezem munkái, vettem őket - ez egy kicsit piszkálja a hiúságomat, szeretem, ha minden egyes részletet én magam csinálok :) - de hát mit tehet az ember időhiányban?




Szóval egy ideig nem volt internetünk. Rémisztő volt a hiánya először: csak nem vagyok függő??? Be kell látnom, hogy három gyerek mellett, a gyakori bezártságban, gyakran ez jelenti a kapcsolatot a külvilággal, akár tetszik, akár nem. Hirtelen úgy éreztem, mintha egy lakatlan szigetre száműztek volna...
Viszont ahelyett, hogy mások blogjait böngésztem, elmélyedve mások munkáiban azon mélázva, és csodálva, hogy mennyi fantasztikusan ügyes ember van a nagyvilágban, végre varrtam és hímeztem és újabb terveket gyártottam. Néha nem is árt egy kis műszaki hiba :o)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!Én biztosan nem tudnék magamtól,de még segitséggel sem egy ilyen cipzáras táskát összehozni.Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mesi, hasonló cipőben járok mint Te, 3 gyerek, a kicsi még kicsi, és a külvilág nagyrészt a neten át érkezik, kikapcsol. Páromtól meg is kaptam, hogy függő vagyok, igyekeztem bizonygatni, hogy nem is, de valamennyire igaza volt. Be tud szippantani.
    Nagyon helyesek a rajzaid, nekem olyan békebeli hangulatot árasztaniak és a kistáska is szuper, nekem a varrás még mindig mumus, a horgolás szerelmese vagyok:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper! Minek neked leírás, ha ilyen jól megy anélkül?
    A netezés meg...hát igen. Néha nekem is vissza kell fognom magam, de az az igazság, hogy jó érzés ennyi kedves virtuális ismerőssel rendelkezni. Ráadásul az ilyen-olyan találkozóknak köszönhetően egy részük már nem csak virtuális. És ez igenis jó :)

    VálaszTörlés
  4. Jó hallani, hogy nem csak engem "szippant be" a net, de tényleg, olyan sok kedves embert lehet így megismerni. Én is ezért szeretem.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails